2012. március 26., hétfő

Változások~

Hát... eddigi életem kicsit megváltozott :') Mennyivel jobb volt régen, mikor még kicsi voltam...


Fontos döntéseket is hoztam magamnak ^^
Még nem biztos, de szerintem nem megyek ki LM.C koncertre. Elengedtek volna, már a jegyet is megvettük volna, de egyedül nem az igazi... Így inkább bevárom barátnőm, és ha jön pl. Versailles, vagy BigBang ( elvégre nekik M.o. tervben van.... ) vele megyek :'3

A májusi conra kijuthatok... ha lesz akkor... majd meg kell lesnem :"D És megtanulok varrni és énekelni *,* Kell, ha cp-zni szeretnék, és kicsit olcsóbb is, mint a rendelés... Nehezebb, de a munka gyümölcse... ahh...
ének pedig majd suliba ( meg persze japánba kell *w* )


Na, befejeztem :33 Kicsi döntéseimet megosztottam a nagyérdeművel >w<

chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése