2012. május 30., szerda

Fresh

Tudom, hogy régen frissítettem, de minden közbejött... az év végi dolgozatok, a kompetencia mérés, szerelem, temetés... Nem tette ez jót nekem. :") (Hiányzol, Papa... <3)

Először is, sikeresen túléltem a kompetenciát, aminek nagyon örülök. Mondjuk az utolsó résznél már úgy voltam, hogy hagyom a francba, a nyakam is fájt... :'D
Volt pár nehéz feladat, amiket nem nagyon értettem... ^^''

Emellett... tegnap újra összejöttem az exemmel, aminek nagyon örülök. Hiszen szeretem... <3 :")

Anya mesélt ma valamit, arról, hogy Papa mesélt arról, hogy a családunk Indiából származik, talán ebből adódik az, hogy már vagy egy évtizede rajongók a keleti kultúráért. Igaza van, tudom, neki mindig igaza volt. Imádtam hallgatni a meséit, ő volt az, aki megértette, miért akarok kijutni Ázsiába. Talán azért, mert haza akarok menni...? Szép is lenne.
Érdekel, hogy honnan is származom, ennek egyszer tuti utánajárok. Inkább hiszen Papának, hogy Indiából származunk, mint a hazudós papámnak, hogy Németből... Hiszen nem rajongok a németekért. ^^

Viszont mára ennyi... Fáradt vagyok, az állapotom mosott szar... szóval baichuu~~ ;3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése