2012. április 25., szerda

Ez és az...

~ Tudom, hogy néha balfasz vagyok és kicsit fura, de nem kéne átnézni rajtam, és megalázni, hiszen szeretlek titeket, és félek... ~ 



Lol, lehet, hogy most sokan idegbetegnek fognak tartani, de bevallom: ma újra eszembe jutott az öngyilkosság gondolata. Ez van. Nem bírom ki, hogy elveszik tőlem azokat, akiket szeretek, csak azért, mert utálnak. Ehhez hozzá jár, hogy megaláznak... Köszönöm, így se ért elég rossz... :")

Talán csak azért vagyok még itt, mert félek attól, hogy rosszul lennék, ha teszemazt, elvágnám az ereim... Igen, én csak ilyen fura vagyok. De... a legfőbb célom az, hogy kijussak Japánba, és ott éljem le az életem. Meg akarom mutatni azoknak, akik lenéznek, hogy igenis, én is tudok olyat, amit más is, sőt, ha lehet többet! Igen, többet akarok, nem hiába reménykedek egy kommunikációs és dráma szakos suliban. Napról-napra azzal biztatom magam, hogy nem éri meg ilyen f*szok miatt feladni az álmom, hiába fáj és gyűlölöm... Talán miattuk ( és még pár ok miatt ) gyűlöltem meg ezt a helyet... ~

Mindig elképzelem, hogy mi lenne, ha rám is felnéznének valami miatt. Egy olyan dolog miatt, amit én alkottam. És azt szeretnék... Gyönyörű álom :"3 :")
Ezért nem adom fel. Tudom, hogy nem lesz könnyű és talán meg is bánom, de a végeredmény, hogy elmenjek oda, ahova gyerekkorom óta vágyom... Felbecsülhetetlen számomra. <3

Chuu; Yuko ( Yume ) :")

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése