2012. április 22., vasárnap

Írás és a vele járók...

Úgy döntöttem, egy időre abbahagyom az írást. Az AFS-es eset kicsit érzékenyen érintett, tekintve, hogy én csak azt csináltam, amit az adminok kértek, mégis rajtam csattant az ostor. Átmentem Merengőre, és be kell vallanom, tetszik. Sokkal jobb, és az a pár kritika is nagyon boldoggá tett. Legalább tudom, hogy érdemes csinálnom :')
Mégis, pihenni szeretnék, csak egy ficcemet  folytatom, amit Merengőre kezdtem el... Az írás az életem, nem tudnám csak úgy abbahagyni, kell egy hobbi, ami kiszakít a valóságból... :3

Ezenkívül csak reagokat fogok írni ASZ-re, de nem tudom, hogy érdemes-e, és ne pihenjek, mert nem vagyok formában, és azt hiszem, a reagjaim minősége is csökken, ami zavar, nem akarok égni.... Meg akarom mutatni, hogy igenis jó vagyok~ És nem is szeretném, hogy a korom, és stílusom miatt kiközösítsenek... Félek, bevallom >w<
Nem tudom, hogy mi lesz még~~

 unalmas óráim eredménye... 


Chuuu; Yuko


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése