2012. április 5., csütörtök

Vocaloid

Ma este épp Vocaloid fanficcek után kutattam a neten, mikor belebotlottam ebbe a bizonyos videóba:


http://www.youtube.com/watch?v=mPz0TAPJqGU

Nem értem, miért kell kigúnyolni a Vocaloidot. ( Igaz, tehettek volna be jobb számot is a Pop pi po-nál, de nem ez a lényeg... )
Én személy szerint imádom, és lehet, hogy elfogult vagyok vele, de japánon kívül hol gyártanak még ilyen sikeres programokat? Tudtommal sehol. Egy élő Vocaloid koncertre pedig szívesen elmennék, bármi áron... Imádom őket! *w* <3

De már a koncertek is... Gyönyörűek. Más országok ehhez képest...

De egy oldalon is láttam ezt a videót, és ott azt írják, hogy nem kértek bocsánatot a cégtől... Szép... Nem tudom, mi lenne, ha a japánok is bunkózni kezdenének egy francia dologgal. Szerintem a franciák felháborodnának... Azért a TV-ben így 'megalázni' más munkáját....


Lehet, hogy túlreagáltam... De így érzem helyesnek. Muszáj volt kiírnom magamból x33

Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése